سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه هیپ هاپ بخوانم؟

در هنگام شروع کردن، سعی کنید با صدای بلند و صاف بخوانید. (پیشنهاد می‌کنیم از ماده‌های استعمال آور استفاده نکنید.) در ادامه تکستی را که می‌خوانید، باید با اعتماد به نفس کافی ادامه بدهید. برای همین، تمرین کردن خوانندگی هیپ هاپ در مقابل آینه به افزایش اعتماد به نفس‌تان کمک بسیاری می‌کند.

صدای خود را نگه دارید و سعی کنید که با یک دسیبل ثابت بخوانید. در مرحله بعد به صدای خود، شدت ببخشید. به این نکته دقت کنید که صدای شما نباید گوش دیگران را اذیت کند. هر چند که لحن خوانندگان موسیقی هیپ هاپ ممکن است کوبنده باشد، اما این صدا نباید دلخراش باشد.

برای خواندن هیپ هاپ اعتماد به نفس داشته باشید!

عملکرد خوب و بد شما قطعا به روی شنوندگان تاثیر می‌گذارد. بطوری که هیچ گاه ذهن شنونده از آن‌چه که شنیده است، پاک نمی‌شود. پس برای یادگیری خوانندگی هیپ هاپ نترس باشید و کارتان را بخوبی و خونسردی انجام دهید. برای اینکه با خیال راحت بر روی صحنه اجرا کنید و در میان سایر هنرجویان هیپ هاپ بخوانید، می‌بایست شعر را به طور کامل حفظ کرده باشید. پیشنهاد می‌کنیم که در محیط دیگری، بارها با میکروفون تمرین کنید تا اثری از خجالتی و دلهره در چهره‌تان برای خواندن‌ نداشته باشید.

مهندسی صحنه برای خواننده‌های هیپ هاپ بسیار پر اهمیت است. اگر فضای اینستاگرام را سر زده باشید‌، به احتمال زیاد دیده اید که خوانندگان هیپ هاپ چقدر بر روی صحنه مسلط هستند و همه جزئیات محیط اطراف‌شان را می‌دانند. از انجام حرکات یکنواخت جلوگیری کنید و پیش از اجرا روی صحنه، خواب کافی داشته باشید. چرا که یک خواننده هیپ هاپ درجه یک در صحنه هوشیار است.

پس از پیمودن این قدم‌ها، برای مرور کردن چیزهایی که یاد گرفته اید، در شبکه‌های اجتماعی پر طرفدار حضور مستمر داشته باشید و منتظر بازتاب دیگران از خواندن خود باشید.

در مورد هنر هیپ هاپ بیشتر بدانید!

ماهیت هنر هیپ هاپ یا موسیقی هیپ هاپ از بطن زیبایی‌ها و زشتی‌ها سرچشمه نگرفته است. همواره موسیقی هیپ هاپ از یک موضوع واقعی سرچشمه می‌گیرد. این نکته یک قانون اساسی نیست. همچنین اگر این توانایی را نداشته باشیم تا از صحت واقعی کارمان دفاع کنیم، در واقع هنر هیپ هاپ ما اعتبار نخواهد داشت. توجه داشته باشید که محتوا و نوع بیان خواننده هیپ هاپ باید در دل بنشیند. اما خیلی‌ها اینطور فکر می‌کنند که موسیقی هیپ هاپ همانند موسیقی پاپ باید بر دل بنشیند. بطوری که با شنیدن تن صدای خواننده احساس خوبی در درون شما شکل بگیرد. این حواشی را کنار بگذراید و به راحتی و آزادانه بخوانید و تمرین کنید.