سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی برای تمرین ویولن

1- قبل از هر تمرین گرم کنید. این موضوع باعث می شود تا دستان شما آماده تمرین شود و باعث می شود که تمرین های بهتری را تجربه کنید.

2- از مترونوم استفاده کنید. این نکته باعث می شود تا بتوانید در تمپو های مختلف به تمیز ترین شکل ممکن به نوازندگی بپردازید. مترونوم بهترین دوست شما هنگام تمرین کردن می باشد.

3- تمرین های خود را ضبط کنید. لازم نیست که ضبط هایی که انجام داده اید را برای کسی ارسال کنید. اما این موضوع باعث می شود تا بتوانید نقاط ضعف خود را متوجه شوید و سعی کنید آن ها را در تمرینات بعدی برطرف کنید.

4- با دقت از Rosin استفاده کنید. استفاده زیاد از Rosin هنگام تمرین باعث می شود تا صدای نا خوشایندی از ساز دریافت کنید، در حالی که استفاده کم از آن باعث می شود تا نوازندگی برایتان دشوار تر شود.

5- با دوستان خود به نوازندگی بپردازید. انجام کار ها با دوستان بسیار لذت بخش است و تمرین ویولن نیز مستثنی نیست. پس از این که تمرین ها و روتین خود را انجام داده اید، می توانید با یکی از دوستان خود به نواختن و یا کاور کردن یکی از آهنگ های مورد علاقتان بپردازید. حتی می توانید از این فرصت استفاده کرده و به انجام Duo یا دو نوازی بپردازید. تمرین کردن با دیگر نوازنده ها تاثیر فوق العاده ای بر روی پیشرفت شما دارد.

6- با جمعی از نوازندگان دیگر به نوازندگی بپردازید. این موضوع کمی با نکته قبلی متفاوت است زیرا در این صورت می توانید به نوازندگی با ساز های دیگر نیز بپردازید. این شرایط باعث می شود تا بتوانید گام ها، تمپو ها و دیگر نکاتی را که تمرین کرده اید را به کار بگیرید تا بتوانید یک تنظیم فوق العاده را تولید کنید.