سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازم اضافه ای که برای کاخن ها می توانید استفاده کنید

لوازم اضافه

از لوازم اضافه ای که برای کاخن ها می توانید استفاده کنید، در قدم اول می توانیم به کیف هایی اشاره کنیم که با استفاده از آن ها می توانید این ساز ها را با خود حمل کنید. می توانید از Cajon Pedal ها هنگامی استفاده کنید که با دست های خود مشغول نواختن ساز دیگری هستید و یا می خواهید از کاخن خود صدایی بسیار فوق العاده دریافت کنید.

از دیگر امکانات می توانیم به HeckStick One و Cajon Cubasa اشاره کنیم که به راحتی به کاخن شما متصل می شوند و می توانید با استفاده از آن ها صدای بسیار فوق العاده ای را از این محصولات دریافت کنید. Cajon Brush ها و Shaker ها نیز از دیگرلوازمی هستند که می توانید با کاخن خود از آن ها استفاده کنید و صدا های جالب را تولید کنید.

Hybrid Cajon

یکی از مدل کاخن هایی که به تازگی ساخته شده است و بسیاری از افراد با استفاده از این کاخن ها به نوازندگی می پردازند، کاخن های Hybrid نام دارند. این کاخن ها به گونه ای طراحی شده اند که در قسمت درونی این ساز trigger هایی حساس به شدت ضربه قرار گرفته اند و این موضوع باعث می شود تا بتوانید این کاخن ها را به سیستم های PA متصل کنید و یا با استفاده از این Trigger ها برای ضبط استفاده کنید.