سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور کاری کنید که طرفداران شما عاشق موسیقی شما شوند

یک موسیقی دان در دنیای امروز، یک پتانسیل خالص دارد. هیچ چیزی سر راه او قرار ندارد. نه ارتباطات، نه پول، نه زمان. به عنوان یک هنرمند، شما مهم ترین چیز در این دنیای صنعتی هستید. بدون شما، هیچ موسیقی وجود ندارد.

در نتیجه مهم نیست که هر کس به شما چه چیزی می گوید و یا با شما چطور رفتار می کند، شما مهم ترین چیز در تجارت موسیقی هستید. شما منبع هستید. همه چیز حول شما شکل می گیرد. کسب و کار موسیقی بدون موسیقی چیزی نیست. تجارت موسیقی بدون هنرمند چیزی نیست. تجارت موسیقی بدون شما وجود نخواهد داشت.

یک راز بسیار مهم در این زمینه وجود دارد

اما این صنعت هیچ وقت به شما این راز را نمی گوید. در واقع، آن ها به نوعی شما را نادیده می گیرند و به شما دقیقا بر عکس این موضوع را میگویند. فارغ از بیشترین تلاش خودتان شاید شما اصلا متوجه نشوید. تبدیل شدن به یک موسیقی دان مستقل، تجربه ای است که شاید به بسیاری از درهای بسته ختم شود.

اما رازهایی وجود دارد که شما می توانید آن در ها را باز کنید در واقع، این رازها به دنبال شما هستند اما الزامهای بسیار مهمی هستند که بدون در نظر داشتن آن ها شما به راحتی از کنار این فرصت ها عبور می کنید.

بهار قبل، من در دفتر تولید بودم که قرار بود بعضی از هنرمندان ما در دفتر اجرا کنند. واقعا برای من جالب بود که تهیه کننده از چه هنرمندانی بیشتر خوشش آمد. ما یک سیاست داریم که فقط موسیقی را ارائه می کنیم نه برند تا به این صورت فرد فقط موسیقی را بشوند. این کار باعث می شود که بیشتر آن ها روی موسیقی متمرکز شوند. سه هنرمند اول که ارائه کردیم، تشویق های زیادی از تهیه کننده گرفتند. او علاقه داشت که با دو نفر اول کار کند اما نفر سوم خیلی او را تحت تاثیر قرار نداد – او می گفت که صدایش خیلی معمولی است و همیشه از این دست صداها می شوند. نفر 4 ام هم که به کلی نتوانست توجه او را جلب کند. چرا؟ چون او معتقد بود که سطح صدای او کافی نیست. حالا بعدا یک مقاله به صورت مجزا برای این موضوع به شما ارائه خواهم کرد.

اما، در نهایت این چیزی است که در این قسمت می خواهم بر روی آن تمرکز کنم- این که شما چطور میتوانید موفق باشید. شما نباید همیشه تلاش کنید که دیگران را راضی کنید بکله باید سعی کنید خودتان را هم راضی نگاه دارید زیرا اینکار باعث می شود که منحصر به فرد باشید و گرایش های موجود را کپی نکنید. برای این که سطح کارهای هنری خودتان را بهبود دهید، بهترین کار این است که خودتان را نادیده نگیرید.

خب پس اگر شما به دنبال یک مدیر برنامه خوب هستید و یا به دنبال کسی هستید که کارهای شما را به بهترین نحو تولید کند، شما تمام پیش نیازها را دارید و فقط باید کار خودتان را انجام دهید!