سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست خوراکی های ضروری برای یک خواننده

1- آب و یک نی

آب زیاد باعث می شود که صدای شما باز شود و بتوانید راحت تر نت ها را اجرا کنید. مطالعه ها ثابت کرده است که اگر شما آب را با استفاده از نی مصرف کنید باعث می شود که بهترین رطوبت در حنجره شما ایجاد شود.

2- چایی نرم کننده گلو

این چایی در واقع باعث می شود که یک لایه بر روی گلوی شما ایجاد شود و در نتیجه گلوی شما حالت صاف و روان پیدا می کند. این کار باعث می شود که صدای شما در اثر رطوبت، کیفیت بیشتری داشته باشد. شما می توانید این چایی را به صورت گرم مصرف کنید و یا این که این چایی را وقتی که در دمای اتاق قرار دارد، قرقره کنید. برای این که صدای شما روان تر باشد، می توانید از کپسول های مخصوص این کار استفاده کنید.

3- میوه

هندوانه باعث می شود که گلوی شما بهتر و سریع تر از هر چیز دیگری مرطوب شود. شکر طبیعی در این میوه باعث می شود که رطوبت طولانی تر در گلوی شما باقی بماند و در نتیجه شما صدای شفاف تری خواهید داشت. دومین مورد که بهترین تاثیر را ایجاد می کند طالبی و گلابی های آبدار می باشد. توت نیز تاثیر بسیار خوبی بر روی حنجره دارند.

4- اسپری گلو یا یک قاشق عسل

شما می توانید از اسپری های گلو استفاده کنید (که همه طبیعی بوده و خوشمزه هم هستند) و یا این که می توانید از آلوئه ورا استفاده کنید. همچنین یک قاشق عسل نیز باعث می شود که صدای شما به خوبی مرطوب شود.

5- روغن های تسکین درد

این روغن های خوراکی باعث می شوند که تنش های موجود در گلوی شما از بین برود و بتوانید بهتر نفس بکشید. شما می توانید این روغن ها رو روی گلو و گردن خودتان بمالید و سپس یک روسری و یا شال را روی این قسمت ها ببندید. این کار باعث می شود که گلو و گردن شما گرم شود و عضلات شما باز شوند.

6- آلکالول

شما باید بر اساس دستورات موجود بر روی شیشه محصول از آن استفاده کنید. قرقره کردن آلکالول باعث می شود که خلط های گلوی شما از بین برود . شما گاهی می توانید از اسپری های این محصول استفاده کنید تا گرفتگی های بینی شما نیز باز شود.

7- خشکی گلو/ گرفتگی گلو و رفع آن با دارو

شما می توانید از بسیاری از محصولات دارویی و طبیعی استفاده کنید که باعث کاهش تورم گلوی شما می شود. شما می توانید روز قبل و بعد از اجرا از این محصولات استفاده کنید تا مانع گرفتگی صدای شما شوند و بتوانید سریع تر بعد از اجرا صدای خودتان را بازیابی کنید.