سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوراکی های دیگری که برای خوانندگان مفید است

1- روغن های ضروری

گل شاه پسند، اکالیپتوس، و بعضی دیگر از عصاره ها هستند که خواص ضد باکتریایی، مرطوب کننده و … دارند. وقتی که قرار است مثلا سفر های طولانی داشته باشید، می توانید از این عصاره ها استفاده کنید. مثلا شما می توانید از یک دستگاه بخور سرد برای بخور دادن این عصاره ها استفاده کنید زیرا باعث می شود که به صورت مستقیم این عصاره ها تاثیرات مثبت بر روی گلوی شما داشته باشند. این روغن ها بسیار خالص هستند به همین دلیل نیازی نیست که آن ها را با محصولات دیگر ترکیب کنید.

2- روغن های ضد عفونی کننده

بعضی از روغن ها هم هستند که باعث می شوند تمام باکتری های موجود در هوا، از بین برود. این روغن ها برای سفر و یا زمانی که قرار است از میکروفون های مشترک برای آواز خواندن استفاده کنید بسیار مفید هستند.

3- آیا در آخرین لحظه دچار گرفتگی صدا شده اید؟

ماساژ و یوگا می توانند تاثیر بسیار خوبی بر روی صدای شما داشته باشند! شما می توانید از ماساژ استفاده کنید و در کلاس های یوگا بدن خودتان را تحت کشش قرار دهید! در صورتی که هنوز هم احساس می کنید تنش زیادی در صدای شما قرار دارد، می توانید گردن و شانه خودتان را ماساژ دهید. این کار باعث می شود که صدای شما آزاد شود.

4- گرم کردن

مهم ترین موضوع این است که شما قبل از اجرا صدای خودتان را گرم کنید. شما می توانید از تمرین های ارائه شده در این سایت استفاده کنید تا بتوانید صدای خودتان را گرم کنید و بهترین اجرا را داشته باشید.

9 غذای عالی برای صدای شما

غذا و تغذیه سوخت بدن شما هستند. وقتی که شما مواد غذایی مناسبی را دریافت کنید، صدای شما هم به راحتی کار خودش را انجام می دهد. وقتی که شما غذای اشتباهی را استفاده می کنید، صدای شما از بین می رود. در این مقاله ما می خواهیم غذاهای بسیار خوبی را برای صدای شما معرفی کنیم.

یکی از کسانی که با من کار می کرد هفته پیش به من پیام داد و از من پرسید که قبل از اجرا بهتر است که چه غذایی مصرف کند. من هم تصمیم گرفتم که این مطالب را با شما به اشتراک بگذارم تا شما هم بتوانید با استفاده از غذای مناسب، بهترین عملکرد را از خودتان ارائه کنید.

در اوایل کار که من به عنوان یک خواننده کار می کردم، واقعا نسبت به تاثیر مواد غذایی و تغذیه بر روی صدا و بدن خودم متعجب شده بودم. صدا سازی است که درون بدن شما قرار گرفته است- چیزی که ما به عنوان مواد غذایی استفاده می کنیم باعث می شود که تاثیر زیادی بر روی عملکرد صدای ما ایجاد شود.