سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غذای بسیار عالی که برای صدای شما بسیار مفید است

1- غذای تازه نسبت به غذای بسته بندی شده یا فرآوری شده خیلی بهتر است

اگر چیزی از مواد طبیعی و تازه درست نشده است، بهتر است که از آن استفاده نکنید و یا این که میزان استفاده از آن را محدود کنید. سبزیجات و میوه ها انرژی بیشتری را به بدن شما می دهند زیرا این غذاها بسیار تازه هستند- خواننده ها نیازمند انرژی و اکسیژن زیادی در خون خودشان هستند. استفاده از سبزیجات برگ دار به صورت بسیار موثر باعث افزایش انرژی شما می شوند؛ استفاده از لوبیا سبز، کلم پیچ، اسفناج ( به صورت خام نه به صورت پخته) غلات و کلم بروکلی می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی صدای شما داشته باشد.

2- غذاهایی با محتوای آبی زیاد، باعث افزایش رطوبت بدن شما می شوند

رطوبت از گیاهان یکی از منابعی است که باعث می شود شما از نظر تغذیه و نیاز آبی، تامین شوید. کرفس یکی از بهترین مواد برای تقویت اعصاب می باشد ( شما می توانید از آب کرفس استفاده کنید و یا این که از آن در سالاد های خودتان استفاده کنید). کلم چینی هم یکی از غذاهای بسیار عالی برای تقویت بدن می باشد. هندوانه و طالبی نیز به شدت باعث می شوند که صدای شما رطوبت خوبی داشته باشد. مثلا شما می توانید یک تکه طالبی را در ظرف آب خودتان بیندازید تا رطوبت بدن شما تامین شود.

3- استفاده از سالاد در وعده های اصلی

یکی از دکتر های تغذیه می گوید که شما همیشه باید از سالاد در وعده های غذایی اصلی خودتان استفاده کنید. شما می توانید اندکی لیمو و روغن زیتون نیز روی سالاد خودتان بریزید. همچنین می توانید از آوکادو برای تزییئ سالاد خودتان استفاده کنید که طعم و فواید بسیار خوبی دارد.

4- روغن زیتون

بعضی افراد معتقد هستند که روغن زیتون باعث می شود که صدای شما صاف شود پس شاید بتوانید از آن استفاده کنید.

5- آب میوه های سبز

یکی از آب میوه های مورد علاقه من، آب کرفس  ( که برای اعصاب بسیار بسیار خوب است)، آب خیار، آب گشنیز، با اندکی عصاره سیر و زنجبیل می باشد. همچنین شما می توانید از سبزیجات برگ دار نیز استفاده کنید زیرا باعث می شود که انرژی و رطوبت زیادی وارد بدن شما شود.

6- توت فرنگی ها برای حنجره بسیار عالی هستند

راستش اگر دقت کنید می بینید که توت ها خیلی شبیه حنجره هستند ! اگر اندکی در اینترنت تحقیق کنید می بینید که توت فرنگی چقدر برای حنجره شما مفید است

7- سوپ های آبدار

شما می توانید از سوپ سیر، سبزیجات استفاده کنید زیرا برای حنجره شما بسیار عالی هستند ( البته بهتر است که از گوجه و خامه در سوپ های خودتان استفاده نکنید زیرا باعث رفلکس معده می شوند).

8- سالمون – بوقلمون همراه با کوینولا و توفو

این موارد، منابعی سرشار از پروتئین هستند. بهتر است که شما از سس های کچاپ استفاده نکنید زیرا شکر زیادی در این سس ها وجود دارد و معمولا استفاده از شکر زیاد باعث می شود که انرژی بدن شما تخلیه شود.

9- استفاده از کربوهیدرات شب قبل از اجرا

استفاده از سیبزمینی بهتر از برنج یا پاستا می باشد زیرا این ترکیبات در بدن شما به شکر تبدیل می شود.